اخبار کسب و کارها

F3C سرمایه گذاری خود را بر روی مارک های مصرف کننده با سرمایه جدید ۲۵ میلیون دلاری انجام می دهد

به گزارش اپ خونه، Family Fund & Founder Community ، که توسط F3C عرضه می شود، ۲۵ میلیون دلار تعهدات سرمایه جدید و تمرکز خود را بر تبدیل شدن به بزرگترین انجمن بنیانگذارانی که در مراحل پایانی و سری A برندهای مصرف کننده سرمایه گذاری مشترک انجام می دهند، اعلام کرد.

شرکای عمومی Kurt Seidensticker، بنیانگذار Vital Protein. شان کلی، بنیانگذار SnackNation و Caroo; و جاش وند، بنیانگذار Forcebrands، در حال حاضر جامعه ای متشکل از ۵۰ بنیانگذار و مدیر عامل، از جمله آماندا بالدوین در سوپرگوپ، تایلر ریکس در سوپرکافی، جیک کاسان در MVMT و جردن باس در HOP WTR جمع آوری کرده اند.

با صندوق سرمایه‌گذاری جدید، آن‌ها از بنیان‌گذاران آینده‌دار و پیشرو برندهای مصرف‌کننده و فناوری مصرف‌کننده حمایت و راهنمایی خواهند کرد.

اخیراً شاهد این بودیم که یکی دیگر از بنیان‌گذاران برند مصرف‌کننده نیز این کار را انجام داده است: دانیل لوبتزکی، بنیانگذار Kind Snacks، قصد دارد ۳۵۰ میلیون دلار از طریق شرکت VC جدید خود، Camino Partners، به برندهای مصرف‌کننده اختصاص دهد.

کلی گفت که “سس مخفی” F3C این است که همه آنها اپراتور هستند و بنابراین از نزدیک با سفر راه اندازی و آنچه برای توسعه یک شرکت موفق نیاز است آشنا هستند.

او به یاد می آورد که با افرادی ملاقات کرد که به شکل گیری استراتژی Caroo کمک کردند، نه فقط کسانی که سرمایه گذاری کردند، بلکه در ابتدا بنیانگذاران و اپراتورهای موفقی بودند.

او گفت، در واقع، آنها به او کمک کردند ببیند چه زمانی باید کسب و کار خود را تغییر دهد. کلی افزود، اگر بنیانگذاران در مراحل اولیه بتوانند در همان ابتدا چنین شبکه عمیقی را به دست آورند، واقعا می تواند کمک کند.

و در حالی که برخی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر صرفاً سرمایه‌گذاری می‌کنند، تمرکز F3C بیشتر بر مربیگری و گسترش شبکه شرکا و فروشندگان یا هر چیز دیگری است که می‌تواند به عملیات، بازاریابی و تدارکات شرکت کمک کند.

کورت سیدنسیکر از طریق ایمیل گفت:

«برای من مهم بود که جامعه‌ای از بنیان‌گذاران کارکشته ایجاد کنم که بتوانند در طول سفر خود به کارآفرینان حمایت و مشاوره ارائه دهند. داشتن چنین مشاورانی برای ارائه آموخته‌ها و بینش‌های دست اول نه تنها به بنیان‌گذاران کمک می‌کند تا به سرعت اجرا کنند، بلکه استراتژی مناسبی را برای تسریع رشد و ایجاد برندهای پیشرو در دسته‌بندی به آنها ارائه می‌دهد.»

کلی گفت که F3C به دنبال شرکت هایی برای سرمایه گذاری است که دارای ارزش پیشنهادی بادوام هستند که می توانند در نتیجه اقتصاد مثبت واحد و رفتار تکرار خوب به سودآوری برسند.

صندوق جدید تا به امروز ۹ سرمایه گذاری اصلی را انجام داده است، از جمله فلوسی، یک شرکت خدمات دندانپزشکی که پرداخت می شود.

Elemind Technologies، نوع جدیدی از پوشیدنی ها را توسعه می دهد که امواج مغزی شما را از طریق اولتراسوند تعدیل می کند تا رفتار شما را تنظیم کند و حتی به شما کمک کند بهتر بخوابید.

وند در مصاحبه ای گفت:

«”ما معتقدیم اکوسیستم مصرف کننده واقعا بادوام است.” همانطور که به شبکه فعال بنیانگذاران ما نگاه می کنید، هر کاری که ما انجام می دهیم در کل اکوسیستم مصرف کننده حمایت می شود، نه فقط برندها. ما فقط می خواهیم این کار را به خوبی انجام دهیم.»

آیا سرمایه گذاری خطرپذیر از قبل برگشته است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا