اخبار اینترنت

Google ویژگی‌ای را آزمایش می‌کند که از طرف شما با کسب‌وکارها تماس می‌گیرد

به گزارش اپ خونه، گوگل تایید کرد که در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که از طرف شما با یک کسب و کار تماس برقرار می کند، منتظر می ماند و پس از در دسترس بودن نماینده با شما تماس می گیرد.

این ویژگی جدید که “Talk to a Live Rep” نام دارد، نیاز کاربران را به منتظر ماندن چندین دقیقه و گاهی اوقات ساعت ها، گوش دادن به موسیقی نگهدارنده در تلاش برای اتصال به یک نماینده خدمات مشتری را از بین می برد.

این شرکت می‌گوید این ویژگی اکنون به زبان انگلیسی برای افرادی در ایالات متحده موجود است که به آزمایشگاه‌های گوگل ملحق شده‌اند، برنامه آن برای کاربران آزمایش تجربیات جستجوی Google در مراحل اولیه و شرکت در آزمایش Talk to a Live Rep است.

این برنامه در برنامه Google برای Android و iOS و همچنین Chrome روی دسکتاپ کار می کند.

اگرچه Talk to a Live Rep شبیه ویژگی «Hold for Me» پیکسل/Pixel است، اما گوگل می‌گوید تفاوت‌هایی وجود دارد، با توجه به اینکه در حالی که برخی از فناوری‌های اساسی یکسان هستند، Talk to a Live Rep یک قدم فراتر می‌رود.

با استفاده از Talk to a Live Rep، سیستم‌های Google فهرست تلفن را برای شما پیمایش می‌کنند و زمانی که یک نماینده خدمات مشتری در دسترس باشد، با شما تماس می‌گیرند.

Hold for Me تنها زمانی می‌تواند فعال شود که از قبل در حالت تعلیق باشید و منتظر خدمات مشتری باشید تا تماس شما را بگیرد.

به علاوه، در حالی که Hold for Me فقط در تلفن‌های Pixel پشتیبانی می‌شود، Talk to a Live Rep در همه دستگاه‌ها در دسترس است.

علاوه بر این، از آنجا که Talk to a Live Rep دلیل تماس را از شما می‌پرسد، نماینده خدمات مشتری از قبل می‌داند که چرا با شرکت تماس می‌گیرید و مرحله دیگری از این فرآیند را حذف می‌کند.

برخی از کسب و کارها در حال حاضر یک گزینه تماس را ارائه می دهند که در آن شما با آنها تماس می گیرید، محل خود را در صف ایمن می کنید و سپس هنگامی که نماینده ای در دسترس است، تماس دریافت می کنید.

Talk to a Live Rep فعالانه از طرف شما با کسب‌وکار تماس می‌گیرد و نیازی به فعال کردن کل فرآیند را از بین می‌برد. با استفاده از Talk to a Live Rep، تنها زمانی باید گوشی خود را بردارید که شرکت برای صحبت با شما در دسترس باشد.

وقتی شماره پشتیبانی مشتری شرکتی را جستجو می‌کنید، اگر کسب‌وکار پشتیبانی می‌شود، Google دکمه «درخواست تماس» را نشان می‌دهد. از آنجا می توانید دلیل تماس خود را انتخاب کنید.

سپس Google به‌روزرسانی‌های پیامکی درباره پیشرفت خود را برای شما ارسال می‌کند و پس از اینکه نماینده مشتری برای صحبت با شما در دسترس باشد با شما تماس می‌گیرد.

این ویژگی در حال حاضر برای تعداد انگشت شماری از خطوط هوایی، شرکت های مخابراتی، خرده فروشان، شرکت های بیمه و سایر خدمات در دسترس است.

کسب و کارهای پشتیبانی شده عبارتند از آلاسکا ایرلاین، دلتا ایرلاینز، جت بلو، بست بای، کوستکو، والمارت، بوست موبایل، سامسونگ، ADT، اینستاکارت، یو پی اس، زله، ایالت فارم و غیره.

مانند هر ویژگی آزمایشی دیگری، مشخص نیست که Talk to a Live Rep چه زمانی به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا می کند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا