استارتاپ

Indent بودجه ۸.۱ میلیون دلاری را برای ابزار بررسی ویدیویی مشتریان خود با هوش مصنوعی جمع آوری می کند

بر اساس گزارش اپ خونه ، ۹۲.۴٪ از مصرف کنندگان هنگام تصمیم گیری برای خرید محصولات از نظرات استفاده می کنند.

این قابل فهم است چرا که آنها می خواهند قبل از خرید آنلاین یک محصول در انتخاب خرید خود اطمینان داشته باشند.

یک استارت‌آپ مستقر در سئول به نام Indent می‌خواهد به این خریداران از طریق دسترسی به بررسی‌های ویدیویی و رتبه‌بندی محصولات کمک کند، در حالی که با ارائه همان بازخورد ارزشمند مشتریان، به افزایش فروش برای بازرگانان تجارت الکترونیک کمک می‌کند.

ابزار بازاریابی بررسی ویدیویی آن VREVIEW نام دارد و با ارسال یک ربات چت به مشتریان تاجر برای جمع‌آوری نظرات ویدیویی و رتبه‌بندی محصول کار می‌کند.

سپس بازرگانان می توانند این بررسی های ویدئویی تولید شده توسط مشتری و رتبه بندی محصولات را در وب سایت های خود آپلود کنند تا خریداران و مصرف کنندگان بالقوه بیشتری را جذب کنند.

سرمایه گذاران ظاهراً نرخ تبدیل Indent را دوست دارند. این استارت‌آپ به تازگی ۸.۱ میلیون دلار (۱۰.۵ میلیارد وون) در سری A به رهبری SV Investment با مشارکت سرمایه‌گذار استراتژیک LG Uplus (واحد مخابراتی LG)، شرکای سرمایه‌گذاری کره و Crit Ventures و دیگران به دست آورد.

این دور کل بودجه این لباس را تا به امروز به ۱۳.۷ میلیون دلار می رساند و برای ادامه توسعه پلت فرم ویدیویی آن استفاده می شود .

به گفته مورگان یون، مدیرعامل Indent، ایندنت در حال حاضر حدود ۴۰ مشتری در ایالات متحده، چین و ژاپن دارد و قصد دارد در سه ماهه دوم سال جاری وارد بازار ایالات متحده شود تا کاربران بیشتری را در خارج از کشور جذب کند.

در این مناطق جغرافیایی، با ۳۸۰۰ تاجر آنلاین، عمدتاً برندهای مستقیم به مصرف کننده، کار می کند.

یون گفت ، علاوه بر این، شرکت‌های کره جنوبی، از جمله ال‌جی آپلوس، سازنده برندهای لوازم آرایشی کره‌ای AmorePacific و MLB کره از خدمات Indent استفاده می‌کنند.

Indent ادعا می کند که بیش از ۱۲ میلیون کاربر ثبت شده دارد که حدود ۶۰٪ از کل خریداران آنلاین در کره جنوبی را تشکیل می دهند.

طبق آزمایش‌های انجام‌شده توسط Indent، مصرف‌کنندگانی که از پلتفرم بررسی ویدیویی استفاده می‌کردند، به‌طور میانگین نرخ تبدیل سفارش ۶ برابر بالاتر را نشان دادند.

تورفتگی

این شرکت رقبای زیادی دارد. سایر ابزارهای بازاریابی نیز به بازرگانان اجازه می دهند نظرات خود را در وب سایت خود به نمایش بگذارند.

یون می گوید که برای جلوتر از رقبای خود، این شرکت در شرف راه اندازی سرویس جدیدی است که برای کاربران B2C به نام Spray طراحی شده است، که این استارت آپ در آوریل گذشته در نسخه بتا رونمایی کرد.

یون گفت که Spray یک سرویس بازبینی ویدیویی شبیه به TikTok است که به مصرف‌کنندگان منفرد اجازه می‌دهد نظرات ویدئویی تولید شده توسط مشتری خود را آپلود کنند و بازخورد خود را به اشتراک بگذارند، و افزود که اگر خریداران جدید محصولات را از طریق سرویس اسپری خریداری کنند، کاربران اسپری می‌توانند درآمد کسب کنند.

یون توضیح داد: علاوه بر این، اسپری رفتار خرید و ترجیحات کاربران را تجزیه و تحلیل می کند و به تاجران (یا اینفلوئنسرها) توصیه می کند که کدام محصولات برای فروش مناسب تر است.

یون اضافه کرد که Indent که داده‌های مربوط به اقدامات خریداران را جمع‌آوری می‌کند ، می‌تواند حدود ۶۶ میلیون محصول را توصیه کند.

این شرکت در حال حاضر از طریق هزینه های اشتراک VREVIEW از مشتریان تجاری خود درآمد ایجاد می کند. همچنین هنگام خرید محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) از مشتریان خود، هزینه های صدور مجوز را از تاجران برند D2C دریافت می کند.

این شرکت ۲۷ نفر در کره جنوبی استخدام می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا