اخبار کسب و کارها

LinkedIn با حذف تدریجی اپلیکیشن چینی خود، ۷۱۶ شغل را کاهش داد

به گزارش اپ خونه، LinkedIn اندازه ۷۱۶ شغل را کاهش می دهد و به تدریج برنامه مشاغل محلی خود را در چین حذف می کند.

رایان روسلانکی، مدیرعامل LinkedIn ، در نامه‌ای گفت که تصمیم برای بستن اپلیکیشن مستقل چین به نام InCareer به دلیل «رقابت شدید و فضای چالش‌برانگیز اقتصاد کلان» بوده است.

LinkedIn که متعلق به مایکروسافت است و ۲۰۰۰۰ کارمند دارد ، همزمان با کاهش برخی از نقش‌ها، قصد دارد در ۱۵ می حدود ۲۵۰ شغل جدید در برخی از بخش‌های عملیات خود و تیم‌های مدیریت تجاری و حسابداری جدید باز کند.

LinkedIn جدیدترین شرکت فناوری است که در اندازه های مختلف از گوگل و آمازون گرفته تا استارت آپ ها اعلام اخراج می کند.

شرکت مادر آن، مایکروسافت، اعلام کرد که در ژانویه ۱۰۰۰۰ شغل یا تقریباً ۵ درصد از نیروی کار جهانی خود را کاهش می دهد .

InCareer در دسامبر ۲۰۲۱ راه اندازی شد، چند ماه پس از اینکه LinkedIn اعلام کرد سرویس اصلی خود را در چین تعطیل می کند .

در آن زمان، تصمیم به بستن LinkedIn چین را به “محیط عملیاتی بسیار چالش برانگیزتر و الزامات انطباق بیشتر” نسبت داد .

InCareer برای کمک به متخصصان در شبکه چین، یافتن و درخواست شغل بود، اما بر اساس وب سایت آن، در برابر رقبایی مانند Maimai ، سایت شبکه حرفه ای غالب در کشور با بیش از ۱۲۰ میلیون کاربر قرار داشت.

از مزایای Maimai می‌توان به امکان اشتراک‌گذاری پست‌ها به صورت ناشناس اشاره کرد که آن را به مقصدی محبوب برای کارگرانی تبدیل می‌کند که به دنبال تخلیه یا یافتن اطلاعات درباره شرکت‌های خود هستند.

LinkedIn قصد دارد تا ۹ آگوست حذف تدریجی InCareer را به پایان برساند، در حالی که استراتژی خود در چین را برای کمک به شرکت های فعال در چین تغییر می دهد تا در خارج از کشور استخدام، بازاریابی و آموزش دهند.

این بدان معناست که کسب و کارهای استعدادیابی، بازاریابی و یادگیری در چین ادامه خواهد داشت.

کارمندان اخراج شده که تحت پوشش مزایای ایالات متحده هستند، حقوق اخراج، ادامه پوشش بهداشتی و خدمات انتقال شغلی دریافت خواهند کرد، در حالی که کارمندان خارج از ایالات متحده از مزایایی برخوردار خواهند شد که با قوانین و شیوه های کار محلی مطابقت دارد.

اخراج و حذف تدریجی InCareer بخشی از تغییراتی است که LinkedIn در سازمان تجارت جهانی (GBO) و استراتژی چین ایجاد می کند.

به عنوان بخشی از آن، LinkedIn تیم بهره وری تجاری خود را تعطیل می کند. همچنین قصد دارد نقش های مدیریتی را کاهش دهد و از فروشندگان بیشتری برای خدمت موثرتر به بازارهای نوظهور و در حال رشد استفاده کند.

روسلانسکی گفت که انتظار دارد سال مالی ۲۰۲۴ چالش‌آمیز باقی بماند. او نوشت:

“ما همانطور که امسال انجام داده‌ایم در حال تطبیق هستیم و با جاه‌طلبی‌ای که برای تحقق چشم‌اندازمان و عمل‌گرایی لازم برای اداره خوب کسب‌وکار نیاز داریم به کار خود ادامه خواهیم داد.”

به عنوان بخشی از آخرین گزارش درآمد سه ماهه مایکروسافت که در ماه آوریل منتشر شد، LinkedIn افزایش ۸ درصدی درآمد را نسبت به سال گذشته گزارش داد.

در گزارش قبل از آن، مایکروسافت هشدار داد که انتظار دارد رشد درآمد در سه ماهه سوم به دلیل کاهش سرعت استخدام و هزینه های تبلیغاتی به یک رقم متوسط ​​کاهش یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا