اخبار کسب و کارها

Lookout کسب‌وکار امنیت سایبری مصرف‌کننده خود را به F-Secure می‌فروشد و همه‌چیز را در این شرکت می‌فروشد

به گزارش اپ خونه، انتقال طولانی‌مدت Lookout به تبدیل شدن به یک شرکت امنیتی سازمانی کاملاً کامل شده است و نشان می‌دهد که کسب‌وکار امنیت موبایل مصرفی خود را به F-Secure فنلاند می‌فروشد .

شرایط معامله اعلام نشده است.

Lookout که در سال ۲۰۰۹ در بوستون تأسیس شد، در ابتدا به عنوان یک کسب و کار امنیت گوشی های هوشمند و پشتیبان گیری داده ها با تمرکز بر مصرف کننده شروع به کار کرد و میلیون ها کاربر و صدها میلیون سرمایه از سرمایه گذاران محترم از جمله Andreessen Horowitz، Accel، Greylock، Morgan Stanley، Deutsche Telekom جمع آوری کرد.

در طول ۱۰ سال گذشته، Lookout به تدریج دامنه فعالیت خود را به حوزه کسب و کار گسترش داده است و در طول مسیر، مشارکت سازمانی با غول های فناوری مانند سامسونگ را افزایش داده است .

چند سال پیش، Lookout بیشتر راه را به سمت تقویت اعتبار B2B خود طی کرد، زمانی که استارت‌آپ امنیت سایبری بومی ابری CipherCloud را خریداری کرد ، شرکتی که بر بخش امنیتی رو به رشد سرویس دسترسی ایمن ( SASE ) متمرکز بود.

در حالی که Lookout هنوز مجموعه‌ای از محصولات امنیتی را برای بازار مصرف‌کننده ارائه می‌کند ، از جمله نرم‌افزار آنتی ویروس برای گوشی‌های هوشمند ، واضح است که مسیر حرکت آن در سال‌های اخیر بسیار به شرکت نزدیک‌تر شده است، به همین دلیل است که تقریباً بارگذاری می‌شود.

تمام بقایای کسب و کار مصرف‌کننده‌اش تا F-Secure ، یک شرکت اروپایی با سابقه امنیت سایبری مصرف‌کننده که همه چیز را از ابزارهای مدیریت رمز عبور گرفته تا برنامه‌های آنتی ویروس می‌فروشد.

Lookout می‌گوید که با این معامله، که انتظار دارد ظرف دو ماه آینده به نتیجه برسد، کسب‌وکارش «اکنون به یک شرکت سازمانی خالص تبدیل خواهد شد» که بر امنیت نقطه پایانی موبایل و امنیت ابری تمرکز دارد.

در حالی که فاش نکرد که چه مقدار برای کسب و کار مصرف کننده خود به دست آورده است، اما گفته است که درآمد حاصل از آن در کنار ۱۵۰ میلیون دلار بدهی مالی که تابستان گذشته از بلک راک دریافت کرده بود، به محصولات سازمانی آن بازگردانده خواهد شد.

جیم دولچه، مدیرعامل Lookout در بیانیه‌ای مطبوعاتی خاطرنشان کرد:

«موفقیت ما در بازار شرکت‌های بسیار رقابتی، ما را وادار کرده است تا محصولات خود و تلاش‌های خود را برای کسب مزیت متمرکز کنیم .

با دوبرابر کردن بازار سازمانی، بهتر می‌توانیم از رشد پیش‌بینی‌شده آن سرمایه‌گذاری کنیم، که با افزایش کار از راه دور و ترکیبی، تغییر به مدل‌های تحویل مبتنی بر ابر و گذار به معماری‌های بدون اعتماد تقویت می‌شود.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا