اخبار اینترنت

Lyft صفحه ای از کتاب بازی Uber می گیرد

به گزارش اپ خونه، غول سواری Lyft شروع به نمایش تبلیغات درون برنامه ای و همچنین از طریق تبلت های داخل خودرو و ایستگاه های اشتراک دوچرخه خواهد کرد.

زک گرینبرگر مدیر ارشد بازرگانی Lyft در بیانیه ای گفت:

” Lyft در تمام طول سفر خود مخاطبان اسیر خود دارد – منتظر ماشین خود، مطابقت با راننده آنها و در هنگام سواری – و مارک ها اکنون می توانند به روش های مرتبط و متناسب با مجموعه محصولات Lyft Media ما به سواران دسترسی پیدا کنند.”

تبلیغات بیشتر! حتی بهتر از آن، تبلیغات از طریق برنامه ای که دقیقاً می دانند کجا هستید و به کجا می روید! در محل دوستی که اتفاقاً نزدیک یک سالن سینما زندگی می کند، پیاده می شوید؟ تعجب نکنید اگر زمانی که ETA خود را بررسی می کنید، تبلیغی را برای هر چیزی که در آن سینما پخش می شود مشاهده کردید.

ورود Lyft به تبلیغات نباید کسی را متعجب کند. Uber واحد تبلیغات خود را در اکتبر ۲۰۲۲ راه اندازی کرد و این شرکت پیش بینی می کند درآمد تبلیغات در سال جاری به ۶۵۰ میلیون دلار برسد.

در مقایسه با درآمد ۸ میلیارد دلاری که Uber از طریق حمل و نقل و تحویل در سه ماهه دوم به دست آورد، ۶۵۰ میلیون دلار تغییر بزرگی است. اما فضا برای رشد وجود دارد، و Lyft بدون شک فرصتی برای به دست آوردن درآمد بیشتر به روشی ساده می بیند.

سهام Lyft از زمانی که این شرکت درآمد سه ماهه دوم خود را گزارش کرد، ۶ درصد کاهش یافته است .

این شرکت انتظارات درآمدی تحلیلگران وال استریت را برآورده کرد، رشد ثابتی را برای سال پیش بینی کرد و تعداد مسافران خود را افزایش داد. با این حال، درآمد هر سواری فعال کاهش یافت، زیرا این شرکت در تلاش برای رقابتی نگه داشتن قیمت‌های خود با اوبر، کرایه‌های خود را کاهش داد.

در طول یک سال گذشته، Lyft به منظور تمرکز بر تجارت اصلی خود، کمربند را محکم کرده است. این شامل خاموش کردن خدمات کرایه اتومبیل داخلی و کاوش در فروش احتمالی واحد میکروموبیلت مشترک است.

این واحدها هر دو قطعاً مدل‌های سبک دارایی نیستند . تبلیغات می تواند روشی کم هزینه برای افزودن جریان درآمد باشد.

Lyft گفت که تبلیغات درون‌برنامه‌ای آن در صفحه‌های ETA سواری ها، زمانی که با راننده و در طول سفرشان مطابقت دارند، نشان داده می‌شود.

به گفته Lyft، تبلیغات روی تبلت‌های داخل خودرو نیز پخش می‌شود، که رانندگان می‌توانند از آنها درخواست کنند تا «درآمد خود را با درآمد تبلیغاتی و نکات بیشتر افزایش دهند».

این شرکت پاسخ نداد تا توضیح دهد که چه درصدی از درآمد تبلیغات به رانندگان تعلق می‌گیرد، اگر رانندگان باید برای تبلت‌ها بپردازند، چقدر هزینه آن تبلت‌ها ممکن است، یا اینکه چگونه داشتن یک تبلت در صندلی عقب می‌تواند نکات را افزایش دهد.

Lyft گفت رانندگانی که حداقل ۶۰ سواری در هفته دارند و یک تبلت فعال در خودروی خود دارند می توانند به طور متوسط ​​بیش از ۱۰ درصد انعام خود را افزایش دهند.

شرکای تبلیغاتی فعلی این شرکت عبارتند از Bilt Rewards، Audible و Universal Pictures.

Lyft گفت که با Kantar Brand Lift Insights همکاری می کند تا به برندها کمک کند معیارهایی مانند آگاهی، قصد خرید و تداعی برند را درک کنند. این شرکت همچنین از فناوری سرویس تبلیغات و راه‌حل‌های برنامه‌ای Rokt استفاده خواهد کرد.

به گفته Lyft، در زمان راه‌اندازی، برندها می‌توانند در سطح ملی در برنامه، در تبلت‌های داخل خودرو در ۱۲ بازار، روی صفحه‌نمایش دیجیتال خودرو در پنج بازار و در سراسر اشتراک دوچرخه در چهار بازار تبلیغ کنند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا