نرم افزار موبایل

Pinterest قابلیت های خرید را به Shuffles، برنامه ساخت کلاژ خود می آورد

به گزارش اپ خونه، Pinterest اعلام کرد که در حال آزمایش راه هایی برای ادغام محتوای کلاژ Shuffles در Pinterest است که از خرید شروع می شود.

Shuffles، که برنامه کلاژسازی Pinterest است ، نوامبر گذشته برای عموم راه اندازی شد. برای استفاده از Shuffles، کاربران با استفاده از کتابخانه عکس Pinterest یا با گرفتن عکس از اشیایی که می‌خواهند با دوربین آیفون خود اضافه کنند، کلاژ می‌سازند.

برنامه فقط iOS در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، ایرلند، استرالیا و نیوزلند در دسترس است.

اکنون Shuffles تمام قابلیت های خرید را به عنوان پین های معمولی خواهد داشت. کاربران می‌توانند از برش‌های تکی استفاده‌شده در کلاژ ضربه بزنند، برند، قیمت و سایر فراداده‌های محصول را همراه با محصولات مشابه برای خرید ببینند.

این شرکت در یک پست وبلاگ گفت:

«برخلاف کاوش محصول معمولی، Shuffles تعاملی را به ارمغان می‌آورد که تجربه را الهام‌بخش و سرگرم‌کننده می‌کند. Gen-Z در کنار همتایان خود محتوای تازه و مرتبط را تهیه می‌کند، که به سرعت بازاری از ایده‌های مد روز و قابل خرید را ایجاد می‌کند. ماهیت چگالی بالای Shuffles، که می‌تواند شامل لایه‌هایی از برش‌های محصول از چندین پین باشد، به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا عمیق‌تر حفر کنند و همچنین به سایر Shuffles که شامل همان پین‌ها هستند متصل شوند.»

“همانطور که ما به چگونگی تکامل رفتار مصرف کننده نگاه می کنیم، در حال آزمایش راه هایی برای ادغام محتوای کلاژ Shuffles در Pinterest هستیم که از خرید شروع می شود.”

اگرچه Shuffles در ماه آگوست زمانی که فقط به صورت دعوتی بود، به برنامه شماره ۱ Lifestyle در اپ استور ایالات متحده تبدیل شد ، اما محبوبیت این برنامه از آن زمان کاهش یافته است.

Pinterest با آوردن قابلیت های خرید به Shuffles، احتمالا به دنبال راه هایی برای حفظ کاربران در برنامه مستقل است.

Pinterest همچنین اعلام کرد که در حال بررسی یک ویژگی جدید تصاحب برای تبلیغ‌کنندگان به نام «Pinterest Premiere Spotlight» است که به‌طور برجسته یک برند را در جستجو به نمایش می‌گذارد.

این شرکت می گوید این ویژگی طراحی شده است که به تبلیغ کنندگان راه جدیدی برای دسترسی به کاربران در Pinterest می دهد.

این شرکت می‌گوید ۹۷ درصد از جستجوهای برتر در Pinterest بدون برند هستند، به این معنی که کاربران معمولاً یک نام تجاری را در جستجوهای خود در پلتفرم تایپ نمی‌کنند.

Pinterest می‌گوید این به برندها فرصت می‌دهد تا کشف شوند زیرا به مصرف‌کنندگان کمک می‌کنند تا از کشف به تصمیم برای خرید بپردازند. در ماه‌های آینده، این شرکت قصد دارد راه‌های دیگری را برای کمک به برندها در ارتباط با خریداران ارائه دهد.

Pinterest همچنین برخی از آمارهای جدید را در مورد ارائه کاتالوگ های خود به اشتراک گذاشت که به برندها اجازه می دهد کاتالوگ کامل خود را در پلتفرم آپلود کنند و محصولات خود را به پین ​​های محصول پویا تبدیل کنند.

این شرکت می‌گوید افزایش ۶۶ درصدی را در خرده‌فروشان در راه‌اندازی فروشگاه با آپلود یا یکپارچه‌سازی کاتالوگ‌های دیجیتالی خود در پلتفرم خود، همراه با رشد ۷۰ درصدی فیدهای خرید فعال سالانه در سطح جهانی داشته است.

به عنوان بخشی از آخرین انتشار درآمد خود، Pinterest فاش کرد که پلتفرم آن اکنون ۴۵۰ میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان دارد که جهشی ۴ درصدی نسبت به سال گذشته است.

Pinterest در چند سال گذشته بر افزایش تجربه خرید در پلتفرم خود تمرکز کرده است و در طول تماس های درآمدی خود اعلام کرده است که می خواهد هر پین از جمله ویدیوها را قابل خرید کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا