اخبار اینترنت

Roku با DoorDash همکاری می کند تا به کاربران ۶ ماه DashPass رایگان و تبلیغات قابل خرید بدهد

به گزارش اپ خونه،  Roku و DoorDash یک همکاری چند ساله را در ایالات متحده، کانادا و مکزیک اعلام کردند تا به کاربران Roku شش ماه DashPass رایگان و همچنین تبلیغات تعاملی قابل خرید برای مشاغل DoorDash در ایالات متحده بدهند.

اکنون، اعضای جدید و موجود Roku با دستگاه‌های پخش متصل یا خانه هوشمند می‌توانند ۰ دلار هزینه تحویل در سفارش‌های DoorDash دریافت کنند.

برنامه عضویت DoorDash همچنین دسترسی انحصاری به تبلیغات فقط DashPass و پشتیبانی مشتری اولویت‌دار در DoorDash و برنامه Caviar را فراهم می‌کند، یک پلتفرم تحویل برای رستوران‌های سطح بالاتری که DoorDash در سال ۲۰۱۹ خریداری کرد.

پس از پایان دوره آزمایشی رایگان شش ماهه برای مشتریان Roku، DashPass 9.99 دلار در ماه هزینه دارد.

به علاوه، برای اولین بار، تاجران DoorDash می‌توانند آگهی‌های تعاملی قابل خرید بخرند و پیشنهادات کلیک برای سفارش را در آگهی قرار دهند.

این شرکت ها اضافه کردند که این اولین باری است که تبلیغ کنندگان رستوران می توانند هم با شرکت پخش و هم با پلتفرم تحویل غذا برای هدف قرار دادن، اندازه گیری و نسبت دادن تبلیغات پخش تلویزیونی در Roku شریک شوند.

هنگامی که کاربر روی یک پیشنهاد تبلیغات تلویزیونی کلیک می کند، یک پیام کوتاه یا ایمیل برای او ارسال می شود که او را به برنامه DoorDash هدایت می کند تا از تبلیغات استفاده کند.

به عنوان مثال، اگر مشتریان Roku این تبلیغ Wendy را ببینند (در تصویر زیر)، با خرید Wendy از ۱۵ دلار یا بیشتر، ۵ دلار تخفیف دریافت می کنند.

Wendy’s اولین برند رستورانی است که با DoorDash برای این همکاری جدید Roku همکاری می کند. این پیشنهاد در ۱۲ مارس به پایان می رسد.

“ما از شراکت با Roku در این همکاری منحصر به فرد هیجان زده هستیم. در حالی که این پیشنهاد مزایا و مزایای DashPass را برای کاربران Roku در همه جا باز می کند، همچنین به شرکای تجاری ما فرصتی برای تبلیغ پیشنهادات DoorDash از طریق پخش تلویزیونی ارائه می دهد.”

راب ادل، جنرال موتورز و رئیس بخش تعامل با مصرف کنندگان در DoorDash، مصرف کنندگان می توانند به راحتی و با قیمت مناسب بهترین محله خود را درب منزل تحویل بگیرند، در حالی که مارک ها می توانند در زمان مناسب به غذاخوری ها برسند و تبدیل فوری را از راحتی اتاق نشیمن انجام دهند.

این مشارکت یک حرکت هوشمندانه برای هر دو شرکت بود. بر اساس تحقیقات داخلی Roku، از هر سه کاربر Roku، یک نفر به صورت هفتگی سفارش می‌دهد یا غذا تحویل می‌دهد.

همچنین، ۳۶ درصد از کاربران Roku به اجزای قابل خرید مانند کدهای QR قابل اسکن یا پیام های متنی علاقه دارند.

Gidon Katz، رئیس Consumer Experience در Roku در بیانیه‌ای گفت: «استریم و تحویل با هم انجام می‌شوند، به همین دلیل است که ما سفارش غذای مورد علاقه خود را مستقیماً از تلویزیون برای کاربران Roku آسان‌تر می‌کنیم.»

Roku و Walmart همکاری مشابهی را در ژوئن ۲۰۲۲ اعلام کردند که به بینندگان این امکان را می‌دهد تا هنگام پخش جریانی در دستگاه‌های Roku، آیتم‌های Walmart را خریداری کنند.

بزرگترین تفاوت این است که کاربران Roku می توانند محصولات را به جای هدایت به Walmart.com مستقیماً روی صفحه خریداری کنند.

Roku اخیراً به نقطه عطف جدیدی رسیده است و از ۷۰ میلیون حساب فعال در سراسر جهان عبور کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا