نرم افزار موبایل

Skich، یک برنامه اکتشافی برای بازی‌های موبایل، اکنون به شما امکان می‌دهد دانلودها را راه‌اندازی و مدیریت کنید

به گزارش اپ خونه، Skich، یک برنامه توصیه بازی شبیه به Tinder که در آن کاربران بر اساس علایق خود، بازی‌های موبایلی را با انگشت تند می‌کشند و کشف می‌کنند، ویژگی جدیدی را ارائه کرد که به کاربران امکان می‌دهد بدون خروج از برنامه، بازی‌ها را در دستگاه‌های خود راه‌اندازی، جمع‌آوری، مرتب‌سازی و حذف کنند.

این ویژگی جدید که «راه‌انداز بازی» نام دارد، بازی‌هایی را که کاربران بر روی گوشی خود دانلود کرده‌اند جمع‌آوری می‌کند و آنها را بر اساس عنوان، زمان پخش، آخرین بازی‌ها و زمان نصب آن‌ها مرتب می‌کند.

این می‌تواند برای بازیکنانی که دائماً بازی‌ها را نصب می‌کنند و می‌خواهند به‌هم ریختگی‌ها را در یک مکان مرتب کنند، در مقابل پیمایش خستگی‌ناپذیر در صفحه اصلی خود مفید باشد.

همچنین یک قابلیت «Show Playtime» وجود دارد که به کاربران می‌گوید چند ساعت بازی کرده‌اند، بنابراین می‌توانند ببینند کدام یک را بیشتر بازی می‌کنند و انتخاب کنند بازی‌هایی را که کمتر بازی می‌کنند حذف کنند.

به علاوه، کاربران می‌توانند بازی‌ها را از طریق Skich راه‌اندازی کنند تا مجبور نباشند برای بازی از برنامه خارج شوند.

Skich به طور خودکار بازی ها را به Game Launcher اضافه می کند اگر در پایگاه داده باشند. یک اشکال این است که تنها ۱۵۰۰۰ بازی در Skich موجود است.

اگر بازی‌ها در پایگاه داده Skich وجود ندارند، کاربران باید آنها را به صورت دستی وارد کنند. برای زمینه، تخمین زده می شود که ۴۹۰۰۰۰ بازی موبایل در فروشگاه Google Play و بیش از ۱ میلیون بازی در اپ استور اپل موجود است.

سرگئی بودکوفسکی، بنیانگذار و مدیر عامل Skich گفت: این برنامه هر روز به طور فعال این پایگاه داده را تکمیل می کند.

Game Launcher در حال حاضر فقط در دستگاه های اندرویدی در دسترس است. (Apple قوانینی در مورد برنامه هایی دارد که می توانند با اپ استور خودش رقابت کنند، همانطور که Skich ممکن است.)

در ماه‌های اخیر، Skich ویژگی‌های جدیدی مانند امکان ایجاد لیست‌های پخش بازی یا «Gamelists» و پروفایل‌ها را برای توسعه‌دهندگان بازی اضافه کرده است.

Skich همچنین سال گذشته اپلیکیشن خود را با طراحی جدید، الگوریتم انتخاب بازی جدید و بخشی برای پیش‌انتشار اصلاح کرد.

لیست‌های پخش بازی افزودنی خوبی هستند زیرا توصیه‌هایی را از بازیکنان همفکر به کاربران ارائه می‌دهند، که ممکن است برای کسانی که بازی‌های جدید را فقط از طریق انتخاب ویرایشگر در فروشگاه برنامه کشف می‌کنند، خوشایند باشد.

Skich امیدوار است که افزودن پروفایل های جدید توسعه دهندگان بازی به آنها آگاهی بیشتری از برند بدهد.

بودکوسکی گفت:

“ما می دانیم که در حال حاضر بزرگترین مشکل توسعه دهندگان بازی، یافتن مخاطبان خود است. از آنجایی که بازار بازی های موبایل بسیار اشباع شده است، برای توسعه دهندگان مستقل دشوار است که نشان خود را نشان دهند.”

این شرکت متوجه شد که بسیاری از کاربران Skich هنگامی که در نمایه خود بازی می‌کنند، بازی‌های بیشتری را از یک توسعه‌دهنده دانلود می‌کنند، شبیه زمانی که کسی آهنگ جدیدی را کشف می‌کند و دیسکوگرافی هنرمند را جستجو می‌کند.

علاوه بر این، Skich قصد دارد قابلیت جدیدی را به تب Friends خود اضافه کند، که در حال حاضر به بازیکنان اجازه می دهد دوستان خود و سایر گیمرها را دنبال کنند.

کاربران می توانند ببینند که دوستانشان چه بازی هایی را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کرده اند، لیست بازی کرده اند، یک لیست بازی سفارشی ایجاد کرده اند و چه کسی برای یک بازی نظر گذاشته است.

بودکوسکی گفت که تا پایان سال ۲۰۲۳، Skich یک ویژگی فعالیت در زمان واقعی را راه اندازی خواهد کرد که نشان می دهد چه دوستانی بازی را شروع کرده اند یا در میانه بازی هستند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا