نرم افزار موبایل

Snapchat+ همچنان در حال رشد است زیرا درآمد خالصش برای اولین بار به ۲۰ میلیون دلار می رسد

به گزارش اپ خونه، داده‌های جدید نشان می‌دهد که اشتراک پریمیوم اسنپ‌چت هیچ نشانه‌ای از کندی رشد را نشان نمی‌دهد، زیرا بهترین ماه خود را از نظر درآمد درون برنامه‌ای پشت سر می‌گذارد.

همانطور که به نظر می رسد، بسیاری از کاربران جوان تر اسنپ چت مایلند برای مزایای Snapchat که ابزارهایی برای بهبود داستان ها، پین کردن بهترین دوست و تغییر نماد برنامه، و همچنین دسترسی زودهنگام به ویژگی های جدید، از جمله هوش مصنوعی جدید ارائه می دهد، بپردازند.

در ماه نوامبر، برای اولین بار، درآمد خالص ارائه شده از اشتراک به بیش از ۲۰ میلیون دلار رسید (بعد از هزینه های فروشگاه برنامه)، در حالی که درآمد اشتراک تقریباً در هر کشوری که Snapchat+ در آن زندگی می کند، دو رقمی افزایش یافت.

این امر Snapchat+ را بسیار جلوتر از X Premium، محصول اشتراکی که قبلاً Twitter Blue نامیده می شد، قرار می دهد.

در ماه نوامبر، X بالاترین خرید درآمد درون‌برنامه‌ای ماه خود را تا به امروز با ۶.۲ میلیون دلار هزینه مصرف‌کننده تجربه کرد، اما هنوز کمتر از یک سوم درآمد Snapchat+ بود.

این یافته‌ها که از ارائه‌دهنده اطلاعات اپلیکیشن Apptopia به دست می‌آیند ، پس از اعلام اسنپ در ماه سپتامبر مبنی بر اینکه تعداد اشتراک‌های آن به بیش از ۵ میلیون مشترک رسیده است .

این رقم در اواخر ژوئن ۴ میلیون و در اواسط آوریل ۳ میلیون بود.

تقاضا برای این محصول هیچ نشانه‌ای از کاهش نشان نداده بود، به‌ویژه که این شرکت ویژگی‌های دسترسی زودهنگام بیشتری را معرفی کرد، از جمله آخرین محصولات هوش مصنوعی اسنپ، مانند ربات چت My AI که ابتدا برای مشترکین عرضه شد، و دسترسی به ویژگی سلفی هوش مصنوعی مولد به نام Dreams را گسترش داد .

اسنپ ​​در جریان درآمد سه ماهه سوم خود اعلام کرد از چت ربات My AI برای ارسال بیش از ۲۰ میلیارد پیام استفاده شده است.

در نتیجه، Snapchat+ همچنان به اضافه کردن مشترکین برای اشتراک بیش از یک ساله خود ادامه می دهد.

به یادداشت Apptopia، اشتراک در مجموع بیش از ۳۱ میلیون دلار در هزینه مصرف کننده قبل از کمیسیون فروشگاه اپلیکیشن به همراه داشت و در مقایسه با اکتبر ۲۳.۴ درصد نسبت به ماه قبل افزایش داشت.

در حالی که این بزرگترین افزایش ماهانه به عنوان درصد نبود، اما از نظر رشد درآمد مطلق، دومین افزایش ماهانه بود.

بازارهای برتری که به هزینه های مصرف کننده این اشتراک دامن می زنند شامل ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه، استرالیا و کانادا می شوند.

درآمد خالص ایالات متحده در ماه نوامبر پیشتاز بود و از ۱.۳ میلیون دلار به ۱.۸ میلیون دلار افزایش یافت.

پس از آن بریتانیا (۱.۶ میلیون دلار خالص)، فرانسه (۱.۲ میلیون دلار خالص)، استرالیا (۱ میلیون دلار خالص) و کانادا (۹۶۰۰۰۰ دلار خالص) قرار دارند. یا به عبارت ساده‌تر، ۴ کشور برتر هر کدام یک میلیون دلار درآمد برای اشتراک +Snapchat ایجاد کردند.

به علاوه، طبق Apptopia، اشتراک در مناطق غیرمنتظره نیز جذابیت پیدا می کند. به عنوان مثال، عربستان سعودی بازار شماره ۷ از نظر هزینه های مصرف کننده است – چیزی که رایج نیست.

علاوه بر این، این داده ها حتی تصویر کاملی را برای Snapchat+ ارائه نمی دهند، زیرا این شرکت این امکان را برای کاربران آمریکایی فراهم کرده است که هزینه اشتراک Snapchat+ را از طریق کارت های هدیه فروخته شده در آمازون پرداخت کنند.

از آنجایی که این خریدها در خارج از فروشگاه های برنامه انجام می شود، شخص ثالثی مانند Apptopia نمی تواند این هزینه ها را ردیابی کند. این بدان معناست که درآمد Snapchat+ ممکن است حتی بیشتر از تخمین های شرکت باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا