اخبار اینترنت

Uber برای Instacart می آید

به گزارش اپ خونه، Uber به‌روزرسانی‌هایی را برای ویژگی «خرید و پرداخت» ارائه کرده است که به سه مورد از رایج‌ترین مشکلات پیک پرداخته است: موارد موجود در انبار، پرداخت‌های دیجیتال و وضوح سفارش قبل از پذیرش سفر.

غول حمل و نقل و حمل و نقل سال گذشته Shop and Pay را بی سر و صدا راه اندازی کرد، ویژگی که به کارگران تحویل دهنده اجازه می دهد قبل از تحویل دادن سفارشات به درب منزل، سفرهایی را برای انجام خواربار فروشی یا سایر خریدهای خرده فروشی برای مشتریان دریافت کنند.

اساسا، این تلاش Uber برای پیروی از مدل Instacart است که برای شرکت تحویل مواد غذایی فعلی به خوبی کار می کند.

Instacart افزایش فروش و سود را در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ گزارش کرد که با توجه به روند رو به رشد مصرف کنندگان در خرید خواربار به صورت آنلاین و نه در فروشگاه تقویت شد.

از زمان راه‌اندازی شش ماه پیش، Uber می‌گوید نزدیک به ۲۰۰۰۰۰ پیک هر ماه به طور فعال سفرهای خرید را در ایالات متحده انجام می‌دهند. طبق داده‌های استفاده از Business of Apps، بیش از ۶۰۰۰۰۰ نفر به عنوان خریدار برای Instacart کار می‌کنند .

Uber فرصت بزرگی برای افزایش این تعداد و تقویت ستون تحویل مواد غذایی خود می بیند – تنها بخشی از برنامه این شرکت برای فروش متقابل مشتریان در سراسر پلتفرم، از تحویل غذا تا تحویل مواد غذایی، مواد غذایی تا الکل، الکل تا تجربیات، تجربیات. سوار شدند.

یک عامل مهم در این طرح این است که اطمینان حاصل شود رانندگان، یا «خریداران» در این مورد، مطلقاً از این کار متنفر نیستند – از این رو برنامه به روز می شود.

مگان کسرلی، رئیس ارتباطات Uber برای تحویل، گفت:

«خریداران یک عنصر کلیدی برای موفقیت جاه‌طلبی‌های Uber هستند و ما در حال پیشرفت بزرگی هستیم – اما راه‌هایی برای رفتن داریم. اما با توجه به بیش از ۵.۴ میلیون راننده در پلتفرم Uber در سراسر جهان، می توانید امکان تبدیل حتی کسری از آنها را برای افزودن سفرهای خرید به این ترکیب مشاهده کنید.»

یافتن راه‌هایی برای آسان‌تر کردن تجربه خرید برای مشتری تا حد امکان، به نفع Uber برای افزایش استفاده از این پیشنهاد است. خریداران نه تنها باید سفارشات را تحویل دهند، بلکه باید به فروشگاه بروند، از مشتریان سؤال بپرسند، برای سفارشات بپردازند و تصمیم بگیرند که اگر دیگر کامبوچا لیموی زنجبیلی وجود نداشت، چه کاری انجام دهند.

اولین به روز رسانی راه حلی برای اقلام موجود در انبار به خریداران می دهد. Uber گفت که این به طور مداوم نقطه نارضایتی شماره ۱ در نظرسنجی ها است، به طوری که از هر ۵ سفارش خواروبار، یک مورد شامل حداقل یک مورد موجود در انبار است.

کشف یک جایگزین بالقوه نه تنها یک مزیت آزاردهنده به بار ذهنی خریدار است، بلکه می تواند منجر به اتلاف وقت خریداران برای انتخاب یک جایگزین شود. این یک مشکل است زیرا خریداران بر اساس مدت زمان برگزاری کنسرت پولی دریافت نمی‌کنند – آنها نرخی را که Uber هنگام پذیرش کنسرت به آنها می‌دهد، می‌پذیرند، بنابراین زمان بسیار مهم است.

اکنون، وقتی یک خریدار به برنامه می‌گوید که نمی‌تواند کالای درخواستی اولیه را در فروشگاه پیدا کند، برنامه فهرستی از جایگزین‌های پیشنهادی بر اساس مارک‌ها یا موارد مشابه را به او نشان می‌دهد تا به سرعت بخشیدن به فرآیند تصمیم‌گیری کمک کند.

خریداران می توانند آن پیشنهاد را مستقیماً در برنامه برای بررسی به مشتری ارسال کنند. Instacart دارای یک ویژگی مشابه است، که در آن راننده می تواند بین پیشنهادات جایگزینی که در برنامه درخواست می شود یکی را انتخاب کند و مشتری می تواند جایگزین را در پایان خود تأیید کند.

Uber همچنین یک راه حل آشکار برای دادن یک کارت اعتباری فیزیکی به رانندگان خود پیدا کرده است که از قبل مجوز داده شده است تا هزینه‌های سفارش‌هایی را که آنها خرید می‌کنند، پوشش دهد.

رانندگان از رد شدن کارت‌هایشان شکایت داشتند و آنها را در تصمیم ناراحت‌کننده‌ای قرار می‌دادند که یا سفارش را لغو کنند و در نتیجه وقت خود را تلف کنند، یا از جیب خود پول پرداخت کنند و تاس را برای بازپرداخت تاس انداختند.

اکنون در سراسر ایالات متحده، خریداران می توانند با استفاده از Apple یا Google Pay یک کارت دیجیتال را در تلفن های خود فعال کنند.

ردر یک نظرسنجی اخیر گفت، ۹۲٪ از خریداران دریافتند که پرداخت های دیجیتال به راحتی قابل فعال سازی است، و ۸۸٪ گفتند که بررسی آن آسان است.

برای مقایسه، Instacart گزینه Mobile Checkout را با استفاده از Apple Pay و Google Pay در سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی کرد، اما رانندگان گفته‌اند که اگر سفارش از سقف قیمت بیشتر شود، همچنان باید از کارت فیزیکی استفاده کنند.

در نهایت، به‌روزرسانی جدید Uber به رانندگان وضوح بیشتری را در مورد سفارش قبل از پذیرش آن می‌دهد.

خریداران به جای تعداد کل اقلام، تعداد اقلام منحصر به فرد را در یک سفارش مشاهده خواهند کرد.

مثالی که Uber در یک پست وبلاگ ارائه کرد این بود که برای راننده مفید است که بداند یک گالن شیر برداشت می کند یا پنج تا بتواند تصمیم بگیرد که آیا این سفارش واقعاً در ماشینش جا می شود یا خیر.

به زودی، Uber گفت که «کارت پیشنهاد» همچنین اطلاعاتی در مورد سفارش به خریداران می دهد، مانند اینکه آیا شامل موارد بزرگ، سنگین یا شکننده است.

Instacart نوع اطلاعاتی را در کارت پیشنهاد خود برای خریداران تأیید نکرد، اما بر اساس چند ویدیوی YouTube از خریداران، به نظر می رسد که تعداد کل اقلام و تعداد کل واحدها به خریداران داده می شود (مثلاً چهار مورد وجود دارد اما پنج واحد به این دلیل که یک مشتری دو ماست مشابه سفارش داده است)، و همچنین پیش نمایش مختصری از برخی از اقلام موجود در لیست خرید مشتری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا