اخبار اینترنت

YouTube Music در حال افزودن فید ویدیویی کوتاه «Samples» به سبک TikTok است

به گزارش اپ خونه، YouTube Music در حال راه‌اندازی فید ویدیویی شخصی‌شده جدید به سبک TikTok به نام «Samples» است.

هر کلیپ موجود در فید نگاهی اجمالی به هنرمند، موزیک ویدیو و احساس آهنگی که به شما توصیه می‌شود را ارائه می‌دهد. همانند TikTok و سایر فیدهای ویدیویی کوتاه کپی، کاربران می‌توانند برای کشف آهنگ‌ها و نماهنگ‌ها، در فید نمونه‌های جدید انگشت خود را به صورت عمودی بکشند.

براندون بیلینسکی، یکی از مدیران مدیریت محصول یوتیوب، در مصاحبه‌ای گفت که این شرکت می‌بیند که کاربران بیشتر و بیشتر موسیقی را از طریق ویدیوهای کوتاه کشف می‌کنند.

بیلینسکی گفت:

«یکی از بزرگ‌ترین بینش‌هایی که در چند سال گذشته دیده‌ایم این است که همه کاربران، به‌ویژه کاربران جوان‌تر، موسیقی‌های بیشتری را از طریق ویدیوهای کوتاه کشف می‌کنند. »

“دوستان و خانواده همیشه شماره یک هستند. اگر از مردم بپرسید که چگونه موسیقی را کشف می کنند، همیشه می گویند دوستان و خانواده، اما اخیراً ویدیوی کوتاه به رتبه دو نزدیک شده است. ما به نوعی این بینش را دریافت کردیم و تصمیم گرفتیم که یک تجربه ویدیویی متمرکز و کوتاه اکتشافی داشته باشیم که صرفاً بر موسیقی متمرکز باشد.”

فید Samples از کاتالوگ موزیک ویدیوهای رسمی و فیلم زنده YouTube برای تقویت فید استفاده می کند. این فید کاربران را تشویق می‌کند تا با آهنگ تعامل داشته باشند و برای تماشای کل موزیک ویدیو یا ضبط یک اجرای زنده کلیک کنند.

بنابراین، به عبارت دیگر، YouTube Music از کلیپ‌های ویدیویی کوتاه برای ترویج کشف محتوای ویدیویی طولانی در پلتفرم استفاده می‌کند و در عین حال به کاربران کمک می‌کند موسیقی جدید را کشف کنند.

هنگام کشیدن از طریق فید، کاربران می توانند آهنگی را به مجموعه خود اضافه کنند، آن را با دیگران به اشتراک بگذارند، یک لیست پخش ایجاد کنند، از صفحه آلبوم بازدید کنند، یک ایستگاه رادیویی جدید راه اندازی کنند یا از آهنگ برای ایجاد یک Short استفاده کنند.

بیلینسکی گفت:

“فید به نوعی مجموعه ای فراگیر از موسیقی های مرتبط با سلیقه شما است. تمرکز بر کشف است، اما بر اساس آنچه شما به آن گوش می دهید. بسیار متنوع است، به شرطی که سلیقه کاربر متنوع باشد و سپس ما همچنین می خواهیم چیزهایی را به شما نشان دهیم که قبلاً ندیده اید یا قبلاً به آنها گوش نکرده اید. همچنین اگر ویدیو را ندیده‌اید، چند ویدیو از موسیقی‌هایی را که قبلاً گوش داده‌اید به شما نشان خواهیم داد.”

راه‌اندازی فید جدید مشابه فیدهای کشفی به سبک TikTok است که Spotify در اوایل سال جاری منتشر کرد .

فیدها به کاربران این امکان را می‌دهند که پیش‌نمایش آلبوم، لیست پخش یا تک آهنگ را با ترکیب صدای آهنگ با ویدیو مشاهده کنند. مفهومی که در پس فیدهای YouTube Music و Spotify وجود دارد، کشف از طریق یک جنبه بصری به روشی است که از قالب محبوب TikTok وام گرفته شده است.

وقتی از بیلینسکی پرسیده شد که آیا YouTube Music قصد دارد فیدهای ویدیویی بیشتری راه‌اندازی کند، بیلینسکی گفت که شرکت در حال بررسی آن به عنوان گام بعدی است، اما خاطرنشان کرد که YouTube Music می‌خواهد ابتدا با یک فید گسترده و ساده قبل از انتشار بیشتر شروع کند.

YouTube Music قصد دارد بررسی کند که چگونه این نوع کشف کوتاه می‌تواند در بخش‌های دیگر برنامه گنجانده شود و به دنبال ارائه تجربیات جدیدی باشد که کشف هنرمندان جدید و موسیقی آنها را آسان می‌کند.

تب جدید Samples برای کاربران YouTube Music در iOS و Android در سراسر جهان شروع به ارائه می کند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا