YouTube Music به طور رسمی پادکستهایی را برای شنوندگان در ایالات متحده عرضه میکند
به گزارش اپ خونه، YouTube Music به طور رسمی پادکستها را به پلتفرم خود در ایالات متحده در اندروید، iOS و وب اضافه میکند.
این عرضه چند ماه پس از آن صورت میگیرد که Kai Chuk، سرپرست پادکست YouTube، فاش کرد که پادکستها به زودی به YouTube Music اضافه خواهند شد.
این بهروزرسانی به کاربرانی که پادکستها را در برنامه اصلی تماشا میکنند اجازه میدهد به گوش دادن به آنها در YouTube Music ادامه دهند.
این شرکت خاطرنشان میکند که همه کاربران میتوانند به صورت درخواستی، آفلاین، در پسزمینه و در حین ارسال محتوا به پادکستها گوش دهند و میتوانند بهطور یکپارچه بین نسخههای صوتی و تصویری در YouTube Music جابجا شوند.
این شرکت در یک پست وبلاگی نوشت:
“این تجربه گوش دادن به پادکست با تجربه گوش دادن به موسیقی ما متفاوت است، جایی که برای لذت بردن از برخی از این ویژگی ها به اشتراک Premium یا Music Premium نیاز دارید. این تجربه جدید گوش دادن به پادکست، تجربه ویدیوی پادکست در YouTube را تکمیل می کند.”
پادکستها در YouTube Music بدون در نظر گرفتن اشتراک YouTube Premium در دسترس خواهند بود.
YouTube حتی اشاره میکند که مشتریان پرداختکننده ممکن است هنگام گوش دادن به پادکستها در YouTube Music با تأییدیههای خواندنی میزبان یا پیامهای حمایت مالی مواجه شوند.
صفحه اصلی YouTube Music با پادکست
یوتیوب بهتدریج این بهروزرسانی را برای همه شنوندگان خود در ایالات متحده ارائه میکند، که به این معنی است که هنوز ممکن است همه آن را نبینند.
این شرکت اعلام کرد که قصد دارد به زودی پادکست هایی را برای کاربران خارج از ایالات متحده به YouTube Music بیاورد، اما جزئیات راه اندازی خاصی ارائه نکرد.
تب YouTube Music Home اکنون شامل یک برگه جدید “پادکست” است که شما را به یک فید اختصاصی می برد که پادکست های مورد علاقه و قسمت های توصیه شده شما را نمایش می دهد.
یوتیوب به سازندگان توصیه می کند که اگر پادکست آنها فقط صوتی است، باید ویدیویی را با یک تصویر ثابت بارگذاری کنند یا از آدیوگرام یا سایر فرمت های ویدیویی پویا استفاده کنند.
این شرکت خاطرنشان می کند که به زودی به سازندگان این امکان را می دهد که مستقیماً پادکست های صوتی خود را از طریق فیدهای RSS در YouTube و YouTube Music آپلود کنند.
طبق گزارشهای قبلی ، یوتیوب به دنبال امضای قراردادهای انحصاری با پادکستها نیست، که یک استراتژی کلیدی در Spotify بوده است.
در عوض، به نظر می رسد یوتیوب بر روی تلفیق تجربه گوش دادن به پادکست ها به صورت ویدئویی و صوتی متمرکز شده است.