اخبار اینترنت

اخراج آمازون شروع می شود، Ticketmaster نمی تواند تیلور سویفت را مدیریت کند، و بسیاری از HQ توییتر استعفا می دهند.

به گزارش اپ خونه، چند خبری که در این هفته اتفاق افتاد را مرور می کنیم:

اخراج دسته جمعی در توییتر: پس از اخراج هزاران کارمند توییتر در چند هفته گذشته، ایلان چیزی شبیه به اولتیماتوم را به باقیمانده ها ارائه کرد: متعهد شوید که به عنوان بخشی از توییتر جدید بسیار سخت گیر باشید یا با سه ماه انفصال از کار خارج شوید… و، خوب، بسیاری از مردم درب شماره ۲ را گرفتند. در حال حاضر مشخص نیست چند نفر اولتیماتوم را رد کردند، اما همه نشانه ها حاکی از آن است که صدها/هزار نفر بوده است.

دی‌ام‌های SBF: بنا به دلایلی بنیان‌گذار FTX – صرافی بزرگی که هفته گذشته منفجر شد – تصمیم گرفت از طریق DM یک مصاحبه بداهه با یک خبرنگار Vox داشته باشد. به نظر می‌رسد بدون هیچ توافقی مبنی بر اینکه هیچ یک از آن‌ها غیرقابل ثبت است، می‌گویند که DM‌ها البته به سرعت منتشر شدند. بزرگترین حسرت او در این همه عجیب است،او درخواست ورشکستگی کرده است.

Evernote خریداری می شود: Evernote زمانی چیزی شبیه به یک فروشگاه App عزیز بود  یک نمونه اولیه از طراحی، کیفیت و رهبری شرکت. سپس پس از یک سری تغییرات قیمت/حریم خصوصی/طراحی که پایگاه کاربر را عصبانی کرد، به نوعی… محو شد. این هفته این شرکت توسط توسعه‌دهنده اپلیکیشن ایتالیایی Bending Spoons خریداری شد، چیزی که کایل ویگرز آن را «پایان یک دوران» می‌نامد.

اخراج‌های آمازون: شایعات حاکی از آن است که اخراج‌هایی در آمازون در راه است و برخی تخمین‌ها حاکی از کنار گذاشتن بیش از ۱۰۰۰۰ نفر هستند. این هفته اخراج ها آغاز شد و مدیرعامل اندی جاسی در یادداشتی نوشت که این اخراج تا سال آینده ادامه خواهد داشت.

Ticketmaster face-plants: بلیط‌های اولین تور تیلور سوئیفت در سال‌های اخیر این هفته پیش‌فروش شد و Ticketmaster، وب‌سایتی که هیچ‌کس روی زمین از استفاده از آن راضی نیست، نتوانست با سوئیفت‌ها همراه شود. همه چیز با پیش فروش دروازه ای به قدری خراب شد که فروش عمومی برنامه ریزی شده کاملاً لغو شد. شما می دانید که قطع شدن سایت شما زمانی بد است که آتش سیاسی را برای از بین بردن تسلط بسیار زیاد شرکت شما روشن کند.

از جلسات TechCrunch:  رویداد کریپتو در یکی از وحشی‌ترین هفته‌های کریپتو در اعصار مختلف، خدمه Chain Reaction «اسکریپت را پاره کردند» و همه چیز را در مورد مکالمه DM «سوررئال، پوچ» سام بنکمن-فرید با Vox صحبت کردند.
یک تیم comms شرکتی چه کاری انجام می دهد؟ تیم Equity با یک جفت از افراد بسیار باتجربه به گفتگو نشستند تا یاد بگیرند که این همه ماشین آلات پشت صحنه چگونه کار می کنند.

دو ایالت ۸۰ درصد از سرمایه‌های خطرپذیر جمع‌آوری شده را دریافت کردند: ربکا اسکوتاک می‌نویسد: «در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲، شرکت‌های خطرپذیر ایالات متحده ۱۵۰.۹ میلیارد دلار از ۵۹۳ صندوق جمع‌آوری کردند. همه چیز کجا رفت؟»

نگاهی به عرشه سری آ Sateliot : 90٪ از سیاره هیچ اتصال سلولی ندارد. اگر برای تلفن زدن به خانه مثلاً از وسط اقیانوس به یک دستگاه اینترنت اشیا نیاز داشته باشید چه؟ این ایده پشت Sateliot است که در اوایل سال جاری یک سری A 11.4 میلیون دلار جمع آوری کرد. این شرکت عرشه زمینی را که برای بالا بردن آن استفاده می‌کرد، با کارشناس زمینی ساکن ما، هاژه جان کمپس، که «خوب و بد این عرشه فضایی بلند پرواز» را بررسی کرد، به اشتراک گذاشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا