تکنولوژی

«هیچ، برای همیشه»، یک تقلب با هوش مصنوعی «Seinfeld»، «Twitch Plays Pokémon» بعدی است

به گزارش اپ خونه، ” هیچ، برای همیشه ” یک جعل بی پایان و ساخته شده توسط هوش مصنوعی از “Seinfeld” است، نمایشی که درباره هیچ است.

از دسامبر در توییچ پخش می شود و تا چند روز پیش، این استریم به طور میانگین حدود چهار بیننده همزمان داشت. اکنون، ۱۵۰۹۷ نفر در حال تماشای گروهی از دوستان با انیمیشن بد – لری فینبرگ، فرد کاستوپولوس، ایوان تورس و زولتان کالکر – هستند که در صحنه های بی نهایت شبیه «ساینفلد» با طرح بسیار کمی دوچرخه سواری می کنند.

این نمایش از دسامبر تقریباً بدون وقفه در توییچ پخش می‌شود، اما فقط در این هفته مخاطبان بیشتری را جذب کرد، زمانی که سازندگان آن به آرامی شروع به تبلیغ استریم در Reddit کردند.

در حال حاضر، “Nothing, Forever” بیش از ۹۸۰۰۰ دنبال کننده در Twitch و یک کانال Discord با حدود ۶۰۰۰ عضو دارد.

پشت این پروژه اسکایلر هارتل، مدیر ارشد محصول مایکروسافت، و برایان هابرزبرگر، فیزیکدان پلیمر، قرار دارند. آنها خود را Media Mismatch می نامند، اگرچه این سرمایه گذاری یک پروژه جانبی باقی می ماند.

به درستی، این دو در حین بازی «Team Fortress 2» به صورت آنلاین با هم آشنا شدند و با گذشت زمان با هم در تماس بودند. چهار سال پیش، آنها شروع به کار روی پروژه های خلاقانه با هم کردند.

هارتل گفت:

«این به نوعی سفر خود را به عنوان یک نوع پروژه هنری آغاز کرد که برایان به من نزدیک شد، و ما در نهایت به همکاری و کار روی آن با هم و تکرار آن در چهار سال گذشته رسیدیم.

نمایشی که ما می سازیم واقعاً جالب است، و این خلاقیت را به عنوان یک پروژه سورئال و سرگرم کننده خراش می دهد، اما ما شایستگی فناوری مولد را به عنوان ابزاری برای تولید و تولید محتوا در مقیاس وسیع دیدیم.»

برای ساخت «هیچ، برای همیشه»، هارتل و هابرزبرگر از مدل‌های هوش مصنوعی مختلف برای تولید متن، گفتار و حرکات استفاده می‌کنند. “اسکریپت” نمایش از یک مدل OpenAI GPT-3 ، Davinci می آید.

برای صداگذاری شخصیت ها، آنها از API گفتار خدمات شناختی Microsoft Azure استفاده می کنند و تصاویر بصری بر روی موتور بازی Unity ساخته شده اند.

هارتل می‌گوید: «موتور یونیتی تفسیرهای زیادی را انجام می‌دهد تا اساساً نمایش را اجرا کند و تمام این محتوا، صداها، و همه این نوع قطعات دیگر را از چیزی که در فضای ابری «کارگردان» می‌نامیم به ارث ببرد و کارگردان آنچه را که در نمایش اتفاق می‌افتد از منظری مولد دیکته می‌کند.»

آنها تصمیم گرفتند یک برنامه تلویزیونی سورئالیستی و بی پایان بسازند، و به سادگی منطقی بود که آن را بر اساس “Seinfeld”، نمایشی که ساختار یک کمدی کمدی را تعریف کرده است، قرار دهیم.

هابرزبرگر گفت: «یک کمدی کمدی دارای آهنگ خنده و نوعی ساختار فرمولی است. بنابراین وقتی شخصیت‌ها چیزهایی می‌گویند که کاملاً منطقی نیستند، اما ساختار ساختاری است که شما با آن آشنا هستید، واقعاً به شما کمک می‌کند تا آن را تفسیر و معنا کنید، حتی اگر این حس وجود نداشته باشد.»

گفتگوی هوش مصنوعی می تواند تکراری شود. شخصیت‌ها دائماً به رستوران‌ها و فروشگاه‌های جدید اشاره می‌کنند تا جایی که به یک شوخی تبدیل شده است.

در یک مولد یکنوع بازی شبیه لوتو «هیچ، برای همیشه» ساخته شده توسط طرفداران، فضای آزاد «چیز جدید» است!

طبق ویکی نوپا ، برخی مکان‌های جدید شامل نوع جدیدی از نان شیرینی (به شکل اختاپوس است و به آن octobagel می‌گویند)، یک شیک‌فروشی جدید (در شیک‌هایشان ترشی سرو می‌کنند)، یک کامیون تاکو جدید (آنها تاکو و همبرگر می‌فروشند) و یک بوفه جدید که همه چیز می توانید بخورید (چیزی جز بال های فلامینگو صورتی!).

یکی از معدود اقلام تعاملی در آپارتمان لری، مایکروویو است، وسیله‌ای که شخصیت‌ها به طور مکرر و غیرقابل توضیح از آن به روش‌هایی استفاده می‌کنند که هیچ ارتباطی با طرح داستان ندارد – مایکروویو طرفداران خود را برانگیخته است، ایموجی‌های سفارشی Discord و همه چیز.

هابرزبرگر گفت: “برای اینکه این ایده را حتی فراتر ببریم، “Seinfeld” معروف است که نمایشی درباره هیچ است. چه چیزی بیشتر از یک روبات نمی تواند باشد، درست است؟” .

و حتی بیشتر از آن، با «ساینفلد»، یک دوره ۱۵ ساله یا بیشتر وجود داشت که می‌توانستید تلویزیون را روشن کنید، و اگر کانال‌ها را ورق بزنید، احتمال زیادی وجود دارد که روشن باشد، زیرا سندیکایی بود […] بنابراین من فکر می کردم، صبر کنید، اکنون واقعا می تواند همیشه روشن باشد.

همه ما ترفندهای بیش از حد تولید شده توسط هوش مصنوعی را دیده‌ایم، اما هوش مصنوعی در مورد «هیچ، برای همیشه» جالب‌ترین چیز نیست.

این جامعه ای است که در اطراف جریان جمع شده است و باعث می شود پروژه شبیه به « Twitch Plays Pokémon» این نسل باشد. ”

در سال ۲۰۱۴، یک پخش‌کننده ناشناس استرالیایی کانالی را راه‌اندازی کرد که در آن طرفداران می‌توانستند به طور مشترک «Pokémon Red» را بازی کنند، دکمه‌ها را فشار داده و شخصیت بازیکن را از طریق دستورات چت Twitch حرکت دهند.

وقتی تعداد زیادی از بازیکنان درگیر شدند، جریان به هرج و مرج تبدیل شد. (مسیر از طریق تونل راک به اندازه کافی گیج کننده است، اما تصور کنید که در آن با هزاران نفری که برای کنترل حرکت شخصیت فریاد می زنند، پیمایش کنید.)

با این حال، طی دو هفته ای که طول کشید تا بازی شکست بخورد، طرفداران داستان های عمیقی را ایجاد کردند تا توضیح دهند که چرا شخصیت اینقدر نامنظم رفتار می کند. نه. در واقع، به این دلیل بود که شخصیت بازیکن ما فسیل هلیکس را مانند یک خدا می پرستید .

در همین راستا، طرفداران «هیچ، برای همیشه» سعی می‌کنند دیالوگ‌ها را تجزیه کنند تا درباره جهان نمایش بیشتر بدانند. در دیسکورد، طرفداران یک کانال جدید را درخواست کردند تا اطلاعات جدید را در حین توسعه دنبال کنند.

یک صفحه در ویکی آنچه را که ما از ذکر گذشته از بیگانگان می دانیم، شرح می دهد . جامعه همچنین شوخی‌های استندآپ مکرر لری را دنبال می‌کند، که بسیار بد هستند («به خرس بدون دندان چه می‌گویی؟ خرس لثه‌ای؟»)، اما هر چه بیشتر تکرار شوند، به نوعی خنده‌دارتر می‌شوند.

هارتل می‌گوید: «از طریقی که چت درگیر است، آنها به نوعی الگوهای رفتاری و فرهنگ خود را ایجاد می‌کنند. ما افرادی را داشته‌ایم که می‌خواهند مود انجمن باشند و هر بار هشت ساعت برنامه را تماشا می‌کنند.»

مانند «Twitch Plays Pokémon»، سازندگان «Nothing, Forever» امیدوارند در آینده ویژگی‌های مشارکت مخاطبان را نیز شامل شوند.

هارتل گفت که در حال حاضر هیچ ویژگی تعاملی در پخش زنده تعبیه نشده است، اگرچه برخی از طرفداران شروع به این نظریه کردند که باعث می شوند لری با هیجان زده شدن دوباره در مورد خرس های صمغی، جوک های خود را تکرار کند.

Mismatch Media امیدوار است که بتواند پشته فناوری پشت “هیچ، برای همیشه” را به یک سیستم واقعی برای ایجاد پروژه های رسانه ای مولد تبدیل کند. در حال حاضر، هارتل و هابرزبرگر با محبوبیت جدید خود به آرامی پیش می روند.

آن‌ها توانسته‌اند از اشتراک‌های Patreon و Twitch اندکی درآمد کسب کنند، اما هنوز مشخص نیست که چقدر طول می‌کشد تا نسخه جدید «Nothing, Forever» از بین برود.

ویروسی شدن ناگهانی نمی تواند برای همیشه دوام بیاورد. “Twitch Plays Pokémon” پس از اتمام بازی اول به یک سریال در حال انجام تبدیل شد، اما با پایان یافتن هیجان در مورد آزمایش اولیه، تعامل طرفداران به شدت کاهش یافت.

اکنون، ما با علاقه آن را به عنوان زمانی به یاد می آوریم که اینترنت کمتر احساس جهنم می کرد و همان رعد و برق را در یک بطری ثبت می کرد که پروژه هایی مانند r/Place .

به همین ترتیب، پیش‌بینی اینکه «هیچ، برای همیشه» تا چه زمانی پایگاه طرفداران خود را حفظ می‌کند، دشوار است، و اینکه آیا اگر سازندگان دیگر تقلب‌های کمدی مستمر مبتنی بر هوش مصنوعی را شروع کنند، مردم خوشحال خواهند شد یا خیر.

در حال حاضر، این یک لذت ساده است که روی توییتر کلیک کنید و لری را بارها و بارها تماشا کنید که جوک‌های یکسانی را تعریف می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا