اخبار اینترنت

کانیه وست پارلر را نمی خرد

به گزارش اپ خونه، پارلمانت تکنولوژی، مالک Parler، امروز گفت، علیرغم بیانیه مشترک Ye (fka Kanye West) و Parler در ماه اکتبر مبنی بر اینکه این دو برای خواننده رپ برای خرید شبکه اجتماعی به توافق رسیده اند، خرید انجام نخواهد شد.

این شرکت از طریق بیانیه ایمیلی گفت که مالک Parler و Ye بدون بستن قرارداد “متقابل” از هم جدا شده اند. با توجه به بیانیه رسمی که به شرح زیر است، به نظر می‌رسد که این معامله در بهترین حالت فراتر از یک یادداشت تفاهم رسمی نشده است:

پارلمانتکنولوژی تایید کرده است که این شرکت متقابلاً با Ye برای پایان دادن به قصد فروش پارلر به توافق رسیده است. این تصمیم به نفع هر دو طرف در اواسط نوامبر گرفته شد. پارلر به دنبال فرصت های آینده برای رشد و تکامل پلت فرم برای جامعه پر جنب و جوش ما خواهد بود.

همچنین شایان ذکر است که پارلمان می‌گوید این معامله در اواسط نوامبر پایان یافته است، بنابراین حداقل نیم ماه است که روی این اطلاعات وجود دارد. پس چه چیزی تغییر کرده است؟

خوب، این واقعیت وجود دارد که اوایل امروز وست در طی مصاحبه ای با کسی جز الکس جونز از آدولف هیتلر و نازی ها تمجید کرد – خود فردی که اخیراً به دلیل انتشار دروغ های وحشتناک در مورد سندی هوک فوق العاده تراژیک مسئول دریافت حدود ۱ میلیارد دلار غرامت شناخته شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا