اخبار اینترنت

در اینجا ویژگی هایی است که به iOS 16.4 می آیند

به گزارش اپ خونه، اپل اولین نسخه بتای توسعه‌دهنده iOS 16.4 را منتشر کرد و در حالی که این به‌روزرسانی برای تعداد کمی از کاربران طراحی شده است، سازنده آیفون  نگاهی اجمالی به ویژگی‌هایی ارائه کرده است که هنگام عرضه نسخه پایدار iOS 16.4 انتظار داریم.

این ویژگی ها عبارتند از ایموجی های جدید، یک برنامه پادکست به روز شده و پشتیبانی از اعلان ها برای برنامه های وب.

ایموجی ها بسیار مهم هستند و ما ۳۱ مورد از آنها را با iOS 16.4 دریافت می کنیم. اولین پیش نویس این ایموجی ها – از جمله گوزن، غاز، قلب صورتی و “من تکان خوردم” – سال گذشته منتشر شد.

در حال حاضر، با آخرین به روز رسانی نرم افزار اپل ، آنها به زودی به دستگاه های iOS می آیند. از آنجایی که نسخه ۱۶ فوریه نسخه بتای توسعه‌دهنده است، ممکن است در نسخه نهایی تغییراتی در طراحی این ایموجی‌ها وجود داشته باشد.

ایموجی های جدید iOS 16.4، سر تکان، قلب آبی، قلب خاکستری و قلب صورتی

ایموجی های جدید iOS 16.4، سر تکان، قلب آبی، قلب خاکستری و قلب صورتی

اپلیکیشن پادکست اپل نیز با ویژگی های جدید در آپدیت iOS 16.4 به روز می شود. قابل ذکر است، اگر از طریق برنامه پادکست در کانال ها مشترک شده اید، آنها در بخش جدید “کانال ها” در کتابخانه شما نمایش داده می شوند.

با iOS 16.4، کاربران می توانند به راحتی با دسترسی به بخش مرور در حالت CarPlay، نمایش های در حال حرکت را از سر بگیرند.

به‌روزرسانی‌های برنامه همچنین از طریق نسخه‌های آتی iPadOS 16.4 و macOS 13.3 به برنامه‌های iPad و macOS پادکست ارسال می‌شوند.

لیست Up Next در برنامه پادکست قسمت های نمایش ناتمام را نشان می دهد – حتی اگر آن پادکست خاص را دنبال نکنید. برای حذف آنها از لیست، یا باید آنها را به صورت دستی از آنجا حذف کنید یا آنها را به عنوان پخش شده علامت گذاری کنید.

آپدیت iOS 16.4 اپل نیز خبرهای خوبی را برای طرفداران اعلان فشار وب سایت به ارمغان می آورد. اگر کاربر یک برنامه وب را به صفحه اصلی اضافه کرده باشد، توسعه دهندگان می توانند پس از درخواست مجوز، یک اعلان فشار ارسال کنند.

این شرکت اولین بار این ویژگی را در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC) سال گذشته نشان داد. به‌روزرسانی Safari 16.1 مکانیزم «Web Push» مبتنی بر استانداردهای W3C را به macOS Ventura می‌دهد.

در وبلاگ WebKit ، اپل گفت که کاربران هم اکنون می توانند برنامه های وب را از مرورگرهای شخص ثالث به صفحه اصلی اضافه کنند. تا به حال فقط از طریق سافاری می توانستند این کار را انجام دهند.

برخی ارتقاهای کوچک اما قابل توجه با iOS 16.4 وجود دارد. ابتدا، برنامه Messages اکنون از یک پیش‌نمایش غنی از پیوندهای Mastodon پشتیبانی می‌کند ، بنابراین می‌توانید جزئیات بیشتری در مورد پست مشاهده کنید.

به‌روزرسانی نرم‌افزار همچنین پشتیبانی از سرویس مستقل ۵G T-Mobile را برای سرعت بهتر اضافه می‌کند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند صفحه نمایش همیشه روشن را با فیلتر فوکوس روشن یا خاموش کنند.

می‌توانید نسخه بتای iOS 16.4 را از طریق یک نمایه توسعه‌دهنده دانلود کنید یا منتظر بمانید تا نسخه بتا عمومی آن را آزمایش کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا