فناوری اطلاعات

قیمت پیکسل ۷ گوگل برای بازار اروپا و آمریکا فاش شد

به گزارش «نبض فناوری»، با وجود اینکه فقط یک هفته تا معرفی رسمی سری پیکسل هفت گوگل باقی مانده است، شاهد انتظار شایعات جدیدی در مورد این گوشی‌های هستیم. به‌نظر می‌رسد مدل پایه پیکسل هفت در ایالات متحده و اروپا با همان قیمت مدل پایه پیکسل ۶ عرضه خواهد شد. فهرست وب‌سایت آمازون برچسب قیمتی این محصول را برای بازارهای ایالات متحده، اسپانیا، ایتالیا، آلمان و بریتانیا ارائه کرده است که براساس آن، مدل پایه نسل بعدی گوشی‌های پیکسل گوگل با حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۵۹۹ دلار برای ایالات متحده و ۶۴۹ یورو برای بازارهای اروپایی به فروش خواهد رسید.

این دومین بار است که قیمت سری پیکسل هفت فاش می‌شود. براساس گزارش‌های قبلی، مدل پایه پیکسل هفت پرو نیز احتمالاً با برچسب ۸۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد. ارسال سری پیکسل هفت برای مشتریان از ۱۳ اکتبر آغاز خواهد شد که این مورد با شایعات گذشته نیز مطابقت دارد. تاکنون گزارش‌های فراوانی در مورد مشخصات و قابلیت‌های سری پیکسل هفت منتشر شده است و فقط باید منتظر بمانیم تا جزئیات کامل دوربین آن‌ها مشخص شود.

براساس شایعات پیشین، گوشی‌های سری پیکسل هفت دارای دوربین سلفی ۱۱ مگاپیکسلی خواهد بود. برای مقایسه، سری پیکسل ۶ با دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی به بازار عرضه شد. انتظار می‌رود دوربین‌های اصلی و باتری سری پیکسل هفت مشابه نسل قبلی این گوشی‌ها باشد. از جمله مهمترین تفاوت‌های مدل بعدی پیکسل‌های گوگل نسبت به نسل کنونی، می‌توان به تراشه تنسور G2 و طراحی جدید بدنه پشتی آن‌ها اشاره کرد.

منبع/ ایمنا

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا