نرم افزار موبایل

کاربران توییتر آبی اکنون می توانند ویدیوهای 60 دقیقه ای را آپلود کنند

به گزارش اپ خونه، ایلان ماسک پس از تصاحب توییتر مدت‌ها قول داده بود که این شرکت در تلاش است تا این پلتفرم را برای سازندگان ویدیو جذاب‌تر کند.

امروز، توییتر صفحه آبی توییتر را به روز کرد و اعلام کرد که مشترکین اکنون می توانند ویدیوهای ۶۰ دقیقه ای را از وب با وضوح ۱۰۸۰p و حجم فایل ۲ گیگابایت آپلود کنند.

قبل از این تغییر، مشترکین آبی توییتر می‌توانستند ویدیوهای ۱۰ دقیقه‌ای را با وضوح ۱۰۸۰p با محدودیت حجم فایل ۵۱۲ مگابایت روی پلتفرم آپلود کنند. متأسفانه، اگر از iOS یا Android آپلود می کنید، این محدودیت همچنان قابل اجرا است.

توییتر اعلام کرد که کیفیت ویدیو را برای توزیع تغییر خواهد داد.

 این شرکت در صفحه پشتیبانی گفت..«ما در تلاش هستیم تا بالاترین کیفیت ویدیوی ممکن را برای همه ویدیوهای آپلود شده در پلتفرم خود حفظ کنیم. با این حال، ممکن است ویدیوی اصلی شما را برای توزیع، پخش، انتشار یا پخش توسط ما و شرکایمان تغییر داده یا تطبیق دهیم و/یا تغییراتی را به منظور تطبیق آن با رسانه‌های مختلف، از جمله تغییر وضوح و نرخ بیت ویدیوی اصلی در حین پخش بر اساس سرعت و پایداری اتصال اینترنت بیننده، ایجاد کنیم. »

با اجازه دادن به آپلود طولانی‌تر ویدیو، توییتر برای مقابله با دزدی دریایی نیز با چالش مواجه خواهد شد. کاربران ممکن است فیلم‌ها یا قسمت‌های کامل برنامه‌های تلویزیونی را پست کنند و ناظران و سیستم‌های خودکار شبکه اجتماعی باید نسبت به حذف سریع آن‌ها هوشیار باشند.

ماه گذشته، زمانی که سیستم‌های کپی رایت توییتر برای مدت کوتاهی از کار افتادند، کاربران فیلم‌های کامل را در قطعات کوچک‌تر آپلود کردند. محدودیت ویدیویی جدید ۶۰ دقیقه ای، پست کردن کار شخص دیگری را برای مجرمان آسان تر می کند.

همچنین سوالاتی در مورد کسب درآمد از این ویدیوها وجود دارد. یوتیوب چندین آگهی را در ویدیوهای طولانی‌تر نشان می‌دهد، اما در حال حاضر مشخص نیست که آیا توییتر قصد دارد کاری مشابه انجام دهد یا خیر.

در کنار افزایش محدودیت آپلود ویدیو، مشترکین نیز در اولویت پاسخگویی خواهند بود. این شرکت گفته است که کاربران “برای پاسخ‌های حساب‌های تایید شده آبی نسبت به سایر پاسخ‌ها ترجیح کمی خواهند دید.”

این بدان معناست که قبل از پاسخ‌های دیگر، پاسخ‌های حساب‌های پولی را خواهید دید. توییتر واقعاً توضیح نداد که چگونه می‌تواند با افرادی که برای ترول کردن یا اسپم کردن سایر کاربران با دریافت اولویت در پاسخ‌ها، هزینه می‌کنند، رفتار کند.

توییتر تحت رهبری ماسک اوایل این ماه پس از اولین راه‌اندازی فاجعه‌بار در ماه نوامبر، توییتر آبی را دوباره راه‌اندازی کرد. اکنون، این شرکت ماهانه ۱۱ دلار از کاربران iOS برای جبران هزینه های App Store و ۸ دلار در ماه از افرادی که با استفاده از وب مشترک هستند، دریافت می کند.

اوایل این هفته، توییتر همچنین برنامه Blue for Business را اجرا کرد که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد برندها و کارگران وابسته خود را از طریق یک نشان مربع اضافی شناسایی کنند.

نکته قابل توجه، آپلود طولانی‌تر ویدیو و اولویت در پاسخ‌ها، اولین ویژگی‌هایی هستند که برای کاربران پولی غیر از نشان تأیید آبی در دسترس هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا