استارتاپ

Geniee ژاپن اپراتور AdPushup Zelto را به مبلغ ۷۰ میلیون دلار خریداری کرد

به گزارش اپ خونه،  شرکت ژاپنی فناوری بازاریابی Geniee که بخشی از گروه سافت بانک است، حدود ۷۰ میلیون دلار پول نقد پرداخت کرده است تا پلتفرم بهینه‌سازی درآمد Zelto (که قبلا AdPushup نامیده می‌شد) را به دست آورد.

این خرید یک چرخش قابل توجه برای Zelto است ، شرکت ۱۰ ساله ای که به سازندگان محتوا و ناشران وب ابزارهایی برای کسب درآمد بیشتر با بهره برداری از ده ها مبادلات تبلیغاتی ارائه می دهد، که دو بار در سفر خود با تجربیات نزدیک به مرگ مواجه شد .

در سال ۲۰۱۴، استارتاپ تقریباً با کمبود نقدینگی مواجه شد. آنکیت اوبروی، بنیانگذار و مدیر اجرایی Zelto در مصاحبه ای گفت: بعداً، پس از اینکه خدمات خیمه شب بازی اش برای نفوذ به مشکل برخورد کرد، با ارائه محصولات خود دست و پنجه نرم کرد.

این دو شرکت این معامله را اعلام کردند، اما شرایط معامله را فاش نکردند. منبع با به اشتراک گذاشتن اطلاعات خصوصی درخواست ناشناس ماندن کرد.

Oberoi از Zelto که چندین سال سودآور بوده و کمتر از ۲.۵ میلیون دلار سرمایه خارجی در طول سفر راه اندازی خود جمع آوری کرده است، از افشای شرایط معامله خودداری کرد.

به گفته وب سایت این شرکت، Elle، NDTV، CNET، PCMag، Mashable و GSMArena از جمله مشتریان AdPushup هستند.

«این یک ترن هوایی بوده است. ما سهم خود را از چالش ها داشتیم. اما من فکر می کنم که آن زمان های چالش برانگیز واقعا مفید بودند.»

«بعد از راه اندازی، مشتریان در حال خروج بودند. نیمی از تیم به نوعی چپ می شوند. اما ما را مجبور کرد به ارزش اساسی که به مشتریان ارائه می دهیم نگاه کنیم. و وقتی در سال ۲۰۱۴ تقریباً پول نقدمان تمام شد، مجبور شدیم صرفه جو و سودآور شویم.»

او گفت که این خرید تغییر قابل توجهی در نحوه عملکرد Zelto نخواهد داشت. «این برای ما مثل همیشه است. اما اکنون که از حمایت یک شرکت تحت حمایت سافت‌بانک برخورداریم، سرمایه‌گذاری بیشتری در رشد خود انجام خواهیم داد و به بازارهای آسیای جنوب شرقی که قبلاً در حال بررسی آن نبودیم، گسترش خواهیم داد.»

Zelto که تیم بزرگی در هند دارد و سفر خود را در این کشور آغاز کرده است، ایالات متحده را به عنوان دفتر مرکزی و بزرگترین بازار خود معرفی می کند.

توموآکی کودو، مدیر اجرایی Geniee، در بیانیه‌ای گفت:

“من بسیار خوشحالم که این همکاری را دارم که تا حد زیادی اهداف Zelto و Geniee را پیش می برد. اولین برخورد من با آنکیت به هفت سال قبل برمی گردد.در آن زمان، این شرکت هنوز یک شرکت کوچک بود، اما من با این تصور که به یک کارآفرینی پیشرو جهانی در صنعت تبدیل می‌شود، روی آنکیت سرمایه‌گذاری کردم.”

“من همچنین احساس احترام عمیقی برای این واقعیت دارم که آنها در بازارهای پیشرفته بسیار رقابتی آمریکای شمالی و هند به رشد بالایی دست یافته اند. در آینده، مایلیم از بازارهای آمریکای شمالی و هند، فناوری، خدمات، دانش و فرهنگ شرکت Zelto بیاموزیم و به شدت جهانی شدن Geniee را برای تحقق هدف آن ترویج کنیم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا